بازخورد درباره این کالا

پرینتر لیزری اچ پی رنگی CLI 251N

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: DR0017

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ویژگی های محصول
  • وزن : 18.8 کیلوگرم
  • ابعاد : 405*453*250 میلیمتر
  • رنگ : سفید, مشکی
  • گارانتی : اصالت کالا
  • کاربری : تک کاره
  • شبکه بی سیم (wifi) : ندارد
+ اطلاعات بیشتر
فروشگاه اینترنتی دریا پرینت
ضمانت اصالت کالا

ناموجود

  • ارسال توسط دریا پرینت
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

پرینتر لیزری اچ پی رنگی CLI 251N

پرینتر لیزری رنگی اچ پی 251N از سری پرینتر های پر طرفدار و پر فروش کمپانی اچ پی می باشد. و این دستگاه به صورت تک کاره طراحی و به بازار عرضه شده است . از این رو تنها توانایی پرینت را به کاربران ارائه می دهد. ظاهر این دستگاه و کیفیت ساخت آن بسیار مطلوب و مورد تایید نمایندگی  و کاربران قرار گرفته است . این دستگاه به عنوان یکی پرینتر اداری و سازمانی قابلیت های مثبت و مطمئنی را در زمنیه ی چاپ به کاربران ارائه می دهد .

HP 251N با وزنی حدودا بین 18 تا 19 کیلوگرم با کارتریج های خود ، با بدنه ی مشکی به بازار عرضه شده. طراحی مکعبی شکل این دستگاه این امکان را به ما می دهد تا بتوانیم از آن در هر محیط با هر نوع دیزاین استفاده کنیم. متاسفانه در سری N این دستگاه خبری از صفحه نمایش و کنترل گر مجزا نمی باشیم. بر خلاف سری 251NW ، 251N از یک پنل  کوچک کلیدی در جهت چاپ و کنترل دستگاه استفاده می کند.

سری HP 251 چه با تکنولوژی N و چه با تکنولوژی NW از سری دستگاه های پر فروش و مهم کمپانی اچ پی می باشد . دو عامل مهم در ارتباط با استقبال کاربران از  ویژگی های HP 251N کیفیت مناسب چاپ و قطعات مصرفی  مناسب آن می باشد. HP 251 نیز همانند سایر چاپگر های هم رده ی خود توانایی چاپ را در ابعاد A4 – A5 – B5 و … ارائه می دهد. سرعت چاپ این دستگاه به صورت رنگی و سیاه و سفید 15 برگ در دقیقه محاسبه شده است . همانطور که گفته شد مجموعه هایی از ، قابلیت ، وزن و سرعت و کیفیت این دستگاه دست به دست هم داده. تا HP 251N در دسته ماشین های اداری سازمانی قرار گیرد.

یکی از مهمترین بحث هایی که در ارتباط با این دستگاه ها وجود دارد بحث کیفیت چاپ و خروجی اسناد آن می باشد. خوب همانطور که می دانید HP 251N از سری کارتریج های لیزری رنگی 131A استفاده می کند. این سری از کارتریج های اچ پی دارای کیفیت و عملکرد ثابت شده و مناسبی می باشند. اما موضوع اصلی در ارتباط با کیفیت چاپ 251 می باشد . کیفیت این دستگاه به عنوان یک چاپگر اداری 600*600 DPI محاسبه شده است . از این رو شما می توانید بدون هیچ دغدغه ای اسنادتان را با کیفیتی مطلوب به چاپ برسانید.

پیش از این در ارتباط با مشخصات پرینتر 251 توضیحات مختصری را ارائه کردیم. اما به هر حال بد نیست تا در ارتباط با کیت 131A یا همان کارتریج های لیزری پرینتر 251N نیز نکاتی را مطرح نماییم. در قدم اول لازم سات بدانید که این کیت به عنوان کیت کارتریج های لیزری رنگی شناخته می شوند. همانند سایر کیت کارتریج های لیزری رنگی از چهار رنگ مشکی با شناسه ی CF210A رنگ آبی با کد  CF211A. رنگ زرد با کد CF212A و رنگ قرمز با کد CF213A تشکیل شده اند. به طور کلی توانای چاپ کیت 131A به صورت استاندارد 1800 برگ محاسبه شده است .

پرینتر لیزری رنگی اچ پی 251N از سری پرینتر های پر قابلیت کمپانی اچ پی می باشد. در قدم اول لازم است بدانید که کمپانی عدد 30000 برگ را به عنوان حداکثر توان چاپ این دستگاه در ماه اظهار نموده . طی بررسی و تست هایی که از این دستگاه شد ف متوجه شدیم که توانایی این دستگاه تعداد پایین تری می باشد.  HP 251N توانایی چاپ بروی کاغذ های استاندارد 60 تا 80 گرم را به کاربران ارائه می دهد. همچنین این دستگاه دارای حافظه ی 128GBبوده و به شما این امکان را می دهد. تا دیتا های مناسب با نوع کار خود را در حافظه ی دستگاه ذخیره نمایید.

HP 251N واژه ی N در پسوند نام این محصول به ما این ندا را می دهد. که ما می توانیم  از قابلیتEthernet  در این سری از دستگاه های اچ پی بهره مند شویم . لازم به ذکر است که HP 251N قابلیت HP Eprint و HP Airprint را نیز به ما می دهد .

توضیحات تکمیلی

پرینتر لیزری اچ پی رنگی CLI 251N
مشخصات ظاهری
رنگ

سفید, مشکی

گارانتی

اصالت کالا

کاربری

تک کاره

مشخصات فنی
شبکه بی سیم (wifi)

ندارد

ADF

ندارد

Bluetooth

ندارد

نوع اتصال

با سیم

نوع ارتباط با کامپیوتر

LAN, USB PORT

نوع ارتباط با گوشی

air print, HP Eprint

حافظه پرینتر

128مگابایت

FAX

ندارد

Scanner

ندارد

NFC

ندارد

LCD

دارد

پورت شبکه

دارد

هارد دیسک

ندارد

توان کار ماهانه

30000 برگ

مشخصات چاپ
نوع چاپ

رنگی, سیاه سفید

تکنولوژی چاپ

لیزری

زبان چاپ

Host-based printing

رزولوشن چاپ

600*600

سایز چاپ

A4

سرعت چاپ

رنگی 14 برگ, سیاه سفید 14 برگ

کپی

ندارد

چاپ دو رو

ندارد

چاپ بدون حاشیه

ندارد

قابلیت چاپ بر روی CD

ندارد

مشخصات کارتریج و تونر
نوع کارتریج

HP 213A-212A-211A-210A

کارکرد کارتریج

2000 برگ

مشخصات کاغذ
نوع کاغذ

Paper (laser, plain, photo, rough, vellum), envelopes, labels, cardstock, transparencies, postcards

وزن کاغذ

60 تا 163 گرم

سایز کاغذ

A4, A5, B5

ظرفیت ورودی کاغذ

150 برگ

مشخصات اسکنر
Scanner

ندارد

مشخصات کپی
کپی

ندارد

وزن

18.8 کیلوگرم

ابعاد

405*453*250 میلیمتر

امتیاز کاربران به:

پرینتر لیزری اچ پی رنگی CLI 251N (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش