بازخورد درباره این کالا

اسکنر اچ پی مدل 4500 fn1

4500 fn1
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: DR0045

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ویژگی های محصول
  • وزن : 5.58 کیلو گرم
  • ابعاد : 520x386x140 میلی متر
  • کاربری اسکنر : اداری, خانگی
  • نوع اسکنر : Flatbed
  • سایز اسکن : A4
  • عمق اسکن رنگی(بیت) : 24bit
+ اطلاعات بیشتر
فروشگاه اینترنتی دریا پرینت
ضمانت اصالت کالا

ناموجود

  • ارسال توسط دریا پرینت
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

اسکنر اچ پی مدل 4500 fn1

اسکنر مدل Scanjet 4500 FN1 یکی از محصولات شرکت اچ پی بوده که بنا به فناوری روز دنیا و قابلیت های بالا به بازار عرضه می شود و بهترین گزینه برای مصارف اداری و سازمانی و دفاتر محسوب می شود زیرا قادر بوده اسناد شما را با بالا ترین سرعت و کیفیت اسکن کند و برای اسکن در حجم بالا بسیار مناسب می باشد. از ویژگی های بارز این دستگاه اسکن دو رو آن است که کافیست امور اسکن را به اسکنر داده و به دیگر کار های خود رسیدگی کنید که نقش بسزایی در اتلاف وقت دارد این دستگاه پر کار از صفحه نمایش LCD لمسی نیز بهره می برد که کار را برای کاربران خود آسان تر می کند و به کیفیت و کارایی اسکنر می افزاید و می تواند پاسخ گوی امور مشتریان خود در این زمینه باشد.

اسکنر مدل Scanjet Pro 4500 FN1 با ظاهری جم و جور و خوش فرم دارای ابعاد 520x386x140 میلی متر و وزن 5.58 کیلو گرم می باشد به نسبت کارایی خود از ابعاد و وزن مناسبی برخوردار بوده که فضای کمی روی میز کاز شما اشغال می کند و می توانید گوشه میز خود قرار دهید و میز کار خود را بهینه سازی کنید. بدنه اسکنر از پلاستیک مرغوب و با کیفیت تهیه شده که در برابر ضربات احتمالی مقاوم بوده و آسیب نمی بیند. صفحه نمایش LCD لمسی اسکنر امکان کنترل و تنظیم دستگاه را به کاربران می دهد و کاربران می توانند به وسیله آن دستوران اسکن را به دستگاه بدهند بنابر این نه تنها کار با اسکنر را برای کاربران آسان تر می کند بلکه به کیفیت و کارایی این ابزار پر کار و کار آمد نیز می افزاید. اسکنر فوق از سینی مقاوم و مستحکمی برخوردار است که ظرفیت نگه داری 50 برگ در سایز A4 در خود را دارد.

اسکنر مدل Scanjet Pro 4500 FN1 از نوع اسکنر Flatbed تخت می باشد که قادر بوده با رزولوشن اپتیکال 1200×1200 dpi اسناد و برگه ها را با کیفیت و وضوح بالا اسکن کند همچنین از سرعت اسکن سیاه و سفید 60 برگ در دقیقه و اسکن رنگی 30 برگ در دقیقه برخوردار می باشد که سرعتی ایده آل و مناسب بوده توان کار توصیه شده برای این دستگاه توسط شرکت تولید کننده 4000 برگ است که رقم چشم گیری بوده و با خیال راحت می توانید اسکن در حجم بالا انجام دهید. از مزایا این دستگاه پر کار می توان به قابلیت تشخیص متن OCR و اسکن دو رو اتوماتیک و صفحه نمایش LCD لمسی آن اشاره کرد که به کیفیت و کارایی دستگاه می افزاید. اسکنر فوق از عمق اسکن 24 بیتی بهره می برد این دستگاه بنا به نیاز مشتریان و کاربران خود طراحی و به تولید رسیده.

اسکنر اچ پی مدل Scanjet Pro 4500 FN1 دارای پورت اتصال USB 0.2 می باشد که کابران می توانند از طریق آن به کامپیوتر وصل شوند.

اسکنر مدل Scanjet Pro 4500 FN1 یکی از محصولات پرکار شرکت اچ پی محسوب می شود که از سرعت و در عین حال کیفیت بالایی نیز برخوردار است و قادر بوده در کمترین زمان حجم بالایی از اسناد را اسکن کند از ویژگی های بارز این دستگاه قابلیت چاپ دو رو اتوماتیک و صفحه نمایش LCD آن محسوب می شود که از رضایتمندی بالا مشتریان خود نیز برخوردار می باشد این دستگاه کار آمد در کنار قابلیت هایی خود وزن و ابعاد مناسبی نیز دارد که بر روی میز شما فضای کمی اشغال می کند و در برابر ضربات احتمالی مقاومت لازم را دارد.

توضیحات تکمیلی

اسکنر اچ پی مدل 4500 fn1
مشخصات فنی
ADF

دارد

نوع ارتباط با کامپیوتر

USB PORT

LCD

دارد, لمسی

مشخصات اسکنر
کاربری اسکنر

اداری, خانگی

نوع اسکنر

Flatbed

سایز اسکن

A4

عمق اسکن رنگی(بیت)

24bit

رزولوشن اپتیکال اسکنر

1200 dpi

سرعت اسکن سیاه و سفید

60 برگ در دقیقه

سرعت اسکن رنگی

30 برگ در دقیقه

اسکن نگاتیو

ندارد

وزن

5.58 کیلو گرم

ابعاد

520x386x140 میلی متر

امتیاز کاربران به:

اسکنر اچ پی مدل 4500 fn1 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش